Z okazji Dnia Kobiet wszystkim paniom męska część Samorządu uczniowskiego oraz Rady Pedagogicznej naszej szkoły życzy Wszystkiego Najlepszego! Z tej okazji Samorząd uczniowski przygotował małą niespodziankę. Uczniowie z samorządu złożyli najserdeczniejsze życzenia paniom oraz wręczyli im drobne upominki aby osłodzić im ten wyjątkowy dzień.


Komunikat Szkolnej Komisji Wyborczej

Ogłoszenie wyników wyborów do Samorządu Szkolnego

z dnia 21.11.2016 r.

    Na podstawie § 3 i § 4 Regulaminu wyborów, przeprowadzania i ogłaszania wyników wyborów, komisja ogłasza, że kandydaci startujący w wyborach otrzymali następującą liczbę głosów: 

  1. Agnieszka Grzymała kl. II LO- 2 głosy

  2. Szymon Jadczuk kl. II TG- 21 głosów

  3. Weronika Kijak kl. II TG- 18 głosów

  4. Anna Krautsova kl. III TG- 22 głosy

  5. Zuzanna Majbańska kl. I LO- 18 głosów

  6. Klaudia Ogonowska kl. I TG- 18 głosów

  7. Bartłomiej Olton kl. II LO- 6 głosów

  8. Julita Pyźlak kl. II TG- 9 głosów

  9. Krzysztof Rudo kl. II LO- 41 głosów

  10. Patryk Ryszawa kl. I TG- 52 głosy

  11. Patrycja Suska kl. II TG- 5 głosów

  12. Inga Tarapata kl. II LO- 33 głosy

  13. Karolina Wyszyńska kl. III TG- 36 głosów

      Zgodnie z ordynacją wyborczą Komisja ogłasza również, że poniższe osoby obejmują następujące stanowiska w Samorządzie Szkolnym :

 

Patryk Ryszawa - przewodniczący

Krzysztof Rudo - zastępca przewodniczącego

Karolina Wyszyńska - skarbnik

Inga Tarapata- sekretarz

 

    Frekwencja wyborów wyniosła 81 %

liczba osób uprawnionych do głosowania- 189 

w głosowaniu wzięło udział- 153 osoby

głosów nieważnych- 5

 

 Z dniem dzisiejszym zakończyliśmy nabór kandydatów do Samorządu Szkolnego.

Lista kandydatów do Samorządu Szkolnego

ZSP w Sadownem rok szkolny 2016/2017

 

  1. Agnieszka Grzymała kl. II LO

  2. Szymon Jadczuk kl. II TG

  3. Weronika Kijak kl. II TG

  4. Anna Krautsova kl. III TG

  5. Zuzanna Majbańska kl. I LO

  6. Klaudia Ogonowska kl. I TG

  7. Bartłomiej Olton kl. II LO

  8. Julita Pyźlak kl. II TG

  9. Krzysztof Rudo kl. II LO

  10. Patryk Ryszawa kl. I TG

  11. Patrycja Suska kl. II TG

  12. Inga Tarapata kl. II LO

  13. Karolina Wyszyńska kl. III TG

 

Przypominamy, że do końca tego tygodnia trwa kampania wyborcza.

 

Wybory już 21 listopada.  

 23 listopada odbędzie się dyskoteka szkolna z okazji ślubowania klas pierwszych. Wstęp od godz. 17:00. Planowany koniec imprezy godzina 21.00

Zachęcamy wszystkich do udziału. 

OBWIESZCZENIE SZKOLNEJ KOMISJI WYBORCZEJ

    Szkolna Komisja Wyborcza informuje, że dnia 21 listopada 2016 roku w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Sadownem odbędą się wybory do Samorządu Szkolnego. 

 

TERMINARZ WYBORÓW SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO W ROKU SZKOLNYM 2016/2017

1. Zarządzenie wyborów – 7 listopada 2016 r.

2. Ostateczny termin zgłaszania kandydatów – 13 listopada 2016.

3. Ogłoszenie oficjalnej listy kandydatów – 14 listopada 2016.

4. Czas trwania kampanii wyborczej od 14 do 20 listopada 2016 r.

5. Dzień głosowania – 21  listopada 2016 r.

6. Ogłoszenie wyników wyborów – 22 listopada 2016 r.

7. Oficjalne przekazanie nominacji na stanowiska w samorządzie szkolnym. Początek kadencji nowego Samorządu Uczniowskiego- 24 listopada 2016 r.


 REGULAMIN WYBORÓW 

w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Sadownem na rok szkolny 2016/2017 .

1. KOMISJA WYBORCZA.

 1.1. W skład Komisji Wyborczej wchodzą:  przewodniczący, zastępca oraz pozostali członkowie ustępującego Samorządu Uczniowskiego.

Jak co roku w nasza  szkoła organizuje  wyjazd na Diecezjalne Spotkanie Młodzieży w Serpelicach. Wszystkich zainteresowanych prosimy o zapisywanie się u gospodarzy klas lub u księdza Daniela. Planowany wyjazd 14 września (środa), godzina 8. Orientacyjny  koszt wycieczki 15 zł. Każdy zabiera ze sobą kanapki i herbatę w termosie:)  

Program spotkania:

I.              Etap Pierwszy

O godz. 9.30 młodzież gromadzi się w trzech kościołach naszej diecezji na spotkanie modlitewne w następującym porządku:

1.  Katedra pw. Trójcy Przenajświętszej w Drohiczynie – gromadzi się młodzież z dekanatu drohiczyńskiego,  łochowskiego i Sarnackiego.

Regulamin "Szczęśliwego numerka"

§1.

Szczęśliwy numerek prowadzony jest przez Samorząd Uczniowski i dotyczy uczniów całej szkoły.

§ 2.

Przedstawiciel Samorządu codziennie wieczorem losuje jedną liczbę spośród liczb od 1 do 37, która oznacza numer z dziennika osoby "chronionej" przez szczęśliwy numerek dnia następnego.

§ 3.

Szczęśliwy numerek "chroni" ucznia przed :

- odpowiedzią ustną

- pisaniem niezapowiedzianych kartkówek, testów, itp.

§ 4.

Jeżeli uczeń chce, to może skorzystać z prawa odpowiedzi, pisania kartkówki, pomimo posiadania, tego dnia szczęśliwego numerka.

§ 5.

Szczęśliwy numerek, po wylosowaniu zamieszczany jest na stronie internetowej szkoły oraz dnia następnego rano na tablicy ogłoszeń w szkole.

SFbBox by web design dubai
2012 LO Sadowne
Powered by Joomla 1.7 Templates